لحظه به لحظه با عراق؛ آخرین اخبار عراق
 
دفاع مقدس
8سال دفاع مقدس
 
 

 سخنگوی تشکیلات تروریستی موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) از عناصر این گروه خواست به سمت جنوب و شهرهای بغداد و کربلای معلی و نجف اشرف پیشروی کنند.

 
به گزارش فرهنگ نیوز ، گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در روزهای گذشته با حمله به استان نینوا، کنترل شهر موصل در این استان را در دست گرفت و سپس به‌سمت استان صلاح‌الدین در عراق سرازیر شده و بخش‌هایی از آن را به اشغال خود درآورد.
 
***
 
14:40 - عقب‌نشینی تروریست‌های داعش از شهر موصل / در پی حملات هوایی نیروهای ارتش عراق، عناصر داعش خیابانهای موصل را ترک کردند و به سوی منطقه ربیعه عقب نشینی کردند. 
 
12:40 - ارتش عراق کنترل کامل شهر تکریت را در دست گرفت / منابع خبری در عراق اعلام کردند که ارتش این کشور کنترل کامل شهر تکریت را در دست گرفته است.
 
11:40 - درگیری پلیس با داعش در جنوب بغداد / در پی هجوم داعش به یک مرکز امنیتی در منطقه لطیفیه در جنوب بغداد، پلیس عراق با این حمله مقابله کرد.
 
11:36 - فرمان داعش برای حرکت به سوی بغداد، کربلا و نجف / سخنگوی تشکیلات تروریستی موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) از عناصر این گروه خواست به سمت جنوب و شهرهای بغداد و کربلای معلی و نجف اشرف پیشروی کنند.
 
10:55 - العربیه در خبری از عقب‌نشینی ارتش عراق در مرز با سوریه در استان الانبار خبر داد
 
10:52 - نابودی بخشی از موانع مرزی عراق و سوریه توسط داعش / یک گروه وابسته به داعش، با انتشار تصاویری از نابودی موانع مرزی بین عراق و سوریه در تویتراعلام کرد که در صدد شکستن مرزهای سایکس پیکو است.
 
10:26 - تصاویر صدام و عزت الدوری در دستان مهاجمان در تکریت / شاهدان عینی در شهر تکریت با اشاره به اینکه مهاجمان تصاویر صدام و عزت الدوری را در دست دارند، اعلام کردند به نظر می رسد این افراد وابسته به حزب بعث و یا گروهی موسوم به نقشبندیه به رهبری الدوری هستند.
 
10:00 - دختر صدام آماده پیوستن به داعش / دختر صدام اعلام کرد که برای تامین خواست‌های نیروهای دولت اسلامی عراق و شام(داعش) آماده است و وی به زودی به این گروه می‌پیوندد.
 
09:51 - داعش در سامراء به درهای بسته خورد؛ فراخوان داعش برای پیشروی به سمت بغداد / گروه تروریستی دولت اسلامی درعراق و شام (داعش) مبارزان خود را به پیشروی به سمت بغداد و کربلا فراخواند.
 
09:47 - 37 کشته در حملات تروریستی روز گذشته در عراق / انفجارهای تروریستی و خشونت های روز چهارشنبه در مناطق مختلف عراق دست کم ۳۷ کشته و دهها زخمی برجای گذاشت.
 
09:39 - حملات هوایی ارتش عراق در صلاح الدین / وزارت دفاع عراق، روز چهارشنبه، اعلام کرد در ۱۰۱ نوبت پایگاه های گروه تروریستی "داعش" را در نینوا و صلاح الدین هدف حملات هوایی قرار داده است.
 
04:01 - وال‌استریت ژورنال مدعی شد؛ موافقت عراق با حملات هوایی پهپادهای آمریکایی علیه پیکارجویان القاعده / یک روزنامه آمریکایی مدعی شد عراق به صورت محرمانه مجوز حملات هوایی واشنگتن علیه پیکارجویان القاعده را صادر کرده است.
 
00:55 - مقررات منع آمد و شد در بغداد از امشب اجرا می‌شود /منابع امنیتی عراق از بسته شدن ورودی های بغداد و اجرایی شدن مقرارت منع آمد و شد خبر دادند.
 
00:52 - درگیری بین نیروهای پیشمرگه کرد و نیروهای داعش در شمال عراق / شبکه خبری العربیه در خبری فوری از درگیری بین نیروهای پیشمرگه کرد و نیروهای داعش در اطراف «دهوک» در شمال عراق خبر داده است. این شبکه خبری به جزئیات بیشتری از این خبر اشاره نکرده است.
 
00:26  - تسلط کامل ارتش عراق بر کرکوک/ نیروهای ارتش عراق به طور کامل بر کرکوک مسلط شدند و کنترل آن را در دست گرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 17 شهريور 1395برچسب:, :: 9:47 :: توسط : محمد رضا بوربور شیرازی

درباره وبلاگ
این وبلاگ درمورددفاع مقدس می باشد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفاع مقدس و آدرس defaemoghadas1359.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 160
بازدید هفته : 205
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 107645
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1